28.09.2014

best cookies 4 best party

hello :)

Dulche de leche cookies with chocolate!

Dziś zapraszam do wypróbowania super pysznych ciasteczek, które powstały w większości z przepisu z mojego ulubionego bloga kulinarnego mojewypieki.com . Wykonanie niezwykle banalne!
Uległo zmianie głónie to, że dodałam ponad 2 razy więcej karmelu. Spowodowało to, że masa była bardziej lepiąca i ciacha miały inny kolor. Jednak polecam w 100 procentach, oczarowały już dwie rodziny, ale przede wszystkim stanowiły część prezentu "DIY" na 18-ste urodziny dla Kamili!
Czekam jeszcze tylko na jej kluczową opinię! :)









Składniki:

pół kostki masła (temp. pokojowa)
200g masy kajmakowej
170g mąki pszennej
łyżka cukru waniliowego
tabliczka posiekanej gorzkiej czekolady


Przygotowanie:

Masło, masę kajmakową i cukier waniliowy zmiksować. Dodać mąkę i czekoladę, zmiksować.
Z masy formować ciasteczka i układać na blaszce wyłożonej pergaminem.
Piec w temp. 190 stopni przez około 10-15 minut (do zarumienienia się brzegów)








Smacznego!



51 komentarzy:

  1. Ojej, z tego co widzę to trafią one idealnie w mój gust smakowy, muszę je wypróbować *O*


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram! I will support you right back, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pysznie ;))
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to słyszeć, ale smakują wiele lepiej :)

      Usuń
  5. Just found your blog and it is totally amazing!
    I am a new follower!
    Keep up a good work!

    Kisses,
    Vilma

    http://cantellyou.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Ostatnio coś mnie kusi na upieczenie czegoś smakowitego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie serdecznie polecam! I zapraszam częściej, słodkości co jakiś czas będą się pojawiać :)

      Usuń
  7. pysznie wyglądają :)) <3
    zapraszam do siebie: http://agataprosolphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I can´t understand what you are saying, but those cookies look delicious!

    Do you wanna follow each other? Please let me know!
    Kisses dontmakeusblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia.:)
    Pozdrawiam.;)
    http://bloggeest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi narobiłas smaku!
    Spodobal mi sie twoj blog wiec bede tu czesciej zaglądac :)
    Zechcialabys wpasc do mnie na bloga i ocenic moje zdjecia? Niedawno zaglebilam sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi. Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Jesli blog ci sie spodoba to milo bedzie jak zostaniesz moja czytelniczka :)
    Obserwuje!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło to czytać! :) Jasne, że zajrzę! buziaki!

      Usuń
  11. O kurde! świetny pomysł! zamierzam go wykorzystać na urodziny przyjaciółki <3 :) Sympatyczny blog!
    zapraszam na bloga - a tam mała prośba i konkursiiik! :D

    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak najbardziej polecam ciacha ;)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje kochana! :)
    Mam nadzieje ze zostaniesz ze mna na dlugo ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. hm, lubię zaglądać na nowe blogi, jednak u mnie promujesz się już kolejny raz, generalnie piszesz z automatu, kolejny raz to samo haha

      Usuń
  15. Gotta try them!
    Ofcoruse I would like to follow each other!
    I'm following you now, so feel free to follow back:)

    fashion-babel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks delicious. Amazing recipe, would you like to follow
    each other on GFC & Bloglovin? Lemme know & keep
    in touch!


    X
    http://subhamrai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. That looks yummy and packaging is cute. By the way, follow for follow?

    Visit my blog >> www.iamjenniya.blogspot.com
    Join my SHEINSIDE Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  18. wygladaja smakowicie <3
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladaja na prawde pysznie :) I super opakowania !
    Mam prosbe mozesz poklikac w kliki w moim poscie? Chetnie sie zrewanzuje.To duzo dla mnie znaczy.
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  20. nice post
    would you like to follow each other? :)
    i'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm przepyszne ciastka ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm wyglądają przepysznie ! <3 obserwuję !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com''>♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello sweetie. Great blog you have, love the post. Do you want to follow each other? I always follow back.
    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia.! :)
    http://bloggeest.blogspot.com/2014/12/swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post.! :)
    Pozdrawiam.:3
    http://bloggeest.blogspot.com/
    Zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń